Pages

{TELEMOVIE} AKU MAHU TERBANG TV3 2012 (DOWNLOAD)



AKU MAHU TERBANG (TV3)
Cerekarama Sabtu
TARIKH: 28 januari 2012
MASA: 10.00malam

.

DOWNLOAD AKU MAHU TERBANG (TV3)
HOTFILE =
PART1, - PART2
Kredit: jiwang
SINOPSIS AKU MAHU TERBANG (TV3)

Aku Mahu Terbang mengisahkan tentang seorang kanak-kanak bernama Rezki yang mengejar impian dan cita-citanya ingin menjadi seorang juruterbang. Rezki, 12 tahun, dibesarkan dalam keluarga penoreh getah yang serba kekurangan dan hanya bergantung harap kepada ibu serta abangnya iaitu Mak Hanun dan Syukur.

Suatu hari, sebuah syarikat penerbangan swasta menganjurkan Karnival Kerjaya untuk tujuan mendedahkan kerjaya juruterbang kepada penduduk Felda. Rezki berjanji akan membawa ibu dan abangnya melihat tempat dia belajar. Malangnya sebelum peperiksaan bermula, dia menerima berita mengejutkan mengenai ibu dan abangnya yang meninggal dunia akibat kebakaran. Apakah yang bakal berlaku seterusnya?
..:::perekacerita:::..

0 comments: