Pages

{TELEMOVIE} AKU, DIA DAN FB 2012 TV9 (DOWNLOAD)



AKU, DIA & FB
HARI: Rabu
TARIKH: 1 Februari 2012
MASA: 8.30Malam
Pelakon: Aqasha, Dira, Erry Putra, Fouziah Ghaus, Iqram Dinzly.



Adakalanya serasi pun tak semestinya boleh bahagia..ada juga yg tak serasi tapi kerana cinta mereka boleh terus bersama

DOWNLOAD AKU, DIA DAN FB
HOTFILE = DOWNLOAD
Kredit: kepalabergetaR
AKU, DIA DAN FRIENDSBOOK
Drama Aku, Dia & FB ini mengisahkan ragam rumah tangga Farisya dan Fiona di mana mereka mula gelisah terhadap pasangan masing-masing sejak gejala laman sosial internet semakin popular dan membimbangkan. Fiona telah memberi idea kepada Farisya untuk menguji suami masing-masing dengan menggunakan FB kerana mereka mula mergaui kejujuran pasangan sendiri. Mereka telah mencipta akaun palsu untuk mendekati suami masing-masing iaitu Haris dan Hadif.



::perekacerita::

0 comments: