Pages

{MOVIE} klip 3gp (full download)

Sinpsis.


Sinopsis Filem Klip 3GP
Filem Klip 3GP ditulis oleh Sofea Aliza menggabungkan empat penceritaan yang mempunyai kisah tersendiri. Kisah pertama mengenai Eddie yang mengecapi kejayaan perniagaan internetnya pada usia seawal 20-an. Kisah kedua pula mengenai Maya Akhtar, seorang wartawan yang komited terhadap kerjayanya, menjadi mangsa ugutan Sunny yang memiliki rakaman video hubungan sulit mereka.

Kisah ketiga pula mengenai Suria, Mina dan Zakiah, tiga gadis remaja yang dalam perjalanan untuk mencari hiburan hujung minggu di Kuala Lumpur. Tanpa disangka, malam itu menjadi satu peristiwa yang menyeramkan apabila mereka diburu makhluk mengerikan.

Manakala kisah terakhir mengenai Sandra, seorang pelajar yang menjadi mangsa deraan seksual oleh Jefri. Suatu hari, Sandra diperkosa beramai-ramai oleh geng motosikal yang dianggotai oleh Jefri dan abang kandung Sandra sendiri iaitu Burn. Kejadian perkosaan itu dirakamkan geng itu melalui kamera telefon bimbit Jefri.

Kehidupan watak yang berbeza ini akhirnya bersulam dan berkait melalui pembocoran klip 3GP mereka kepada masyarakat melalui internet dan dunia mereka bertembung dalam satu kemuncak yang dramatik.

Dalam filem Klip 3GP, Mimi One Nation Emcees adalah pelakonnya.Turut berlakon bersama mereka bekas anggota kumpulan terbabit, Mohamed Fareezan Mohamed Murtaza (Kozae), selain itu Zahiril Adzim, Tasha Shila, Fikhree Abu Bakar, Adeline Anthony, Amanda Misbun, dan Sara Ali. OST bagi filem Klip 3GP ini adalah dari single terbaru One Nation Emcees yang berjudul Psiko.


Trailer






Download link:

0 comments: