Pages

Fenomena AJL 25..

Anugearah juara lagu yang ke 25 telah menutup tirainya dengan menobatkan ana raffali sebagai juara keseluruhan..aku sendiri tak menjangka  dengan keputusan ini...wow..sgt hebat...penyanyi yang hanya dikesan bakatnye melalui youtube kini namanya gah di persada muzik malaysia...lagu "tolong ingatkan aku" nampaknya memberikan tuah kepada ana nur hidayah binti mohd raffali.Pemenang tempat pertama akan menerima wang tunai sebanyak RM35 ribu beserta trofi...best gile kalau dpt duet bnyk gini...


                                                        So cute..

Bagi tempat ke dua disandang oleh  penyanyi band iaitu gabungan meet uncle hussain dan black dengan lagu drama king..diorng  akan membawa plang wang sebanyak RM 15 ribu..

                                                              Black ft MUH

Bagi tembat ke 3 pula disandang oleh penyanyi yg berambut kerinting yang berasal dari sabah iaitu hafiz dengan lagunya noktah cinta...pemenang tempat kedua mnerima wang tunai sebanyak RM12 ribu..

                                                         Hafiz
                                                    

Sekalung tahniah juga diucapkan kepada pemengang :-
1.Vokal terbaik : hafiz - noktah cinta
2.Persembahan terbaik : faizal tahir - hanyut



                                                        Barisan juara


                                    Antara persembahan yang memukau..



*Tahniah diucapkan kepada para pemenang..kalu ade yang x puas hati dgn keputusan diam2 je suda..korng x rugi ape pon..hahah macm la ak ni rugi sgt..ape pndpt korng psl ajl 25 kali ni..

p/s..jgn lupe tinggalkn komen...

0 comments: